De senaste bilderna :D

Här ska jag lägga upp några bilder på mig. Men först berättar jag alla pinsamma saker som hänt de här dagarna. Först : Idag efter skolan berättade Helena och Nike en liten-liten händelse om de på väg hem från skolan. De gick vid skolan och flumma ^^ De var stoppskyltar ÖVERALLT men det såg de inte. Eftersom Nike inte kan tolka saker och ting medans Helena kan det, men är tyvärr blind. Det ramla ner en as stor snöhög/ishög från skolans tak. Helena fick en hur stor snöhög/isbit som helst, på bara sitt lilla lillfinger. Nike fick bara liten klutt på sitt huvud. Men ändå påstår Nike att hon har fått canser. Lixom ofta man får canser av det!!!!! Nike grät hela vägen hem och tjata på att hon behövde åka till tandläkaren för att kolla sin canser. Helena klagade inte alls fast än hon hade fått nästan hela snöhögen på sitt lillfinger!!!
Andra : En gång för länge sen skulle Nike och jag och Elisabeth och Helena kolla på bio. Vi skulle kolla på : Det regnar kattmat!! Det var Elisabeth och jag som valde den :D Jag vet det är en bra film om den ens finns :( Allt gick bra på första början. MEN NÄR VI KOM FRAM fick Elisabeth och jag reda på att filmen heter Det regnar köttbullar!!! Som Helena och Nike typ redan visste och sett. Mitt i filmen blev Nike väldigt uttråkad och sträkte på sig. Hon hade colan i handen. Den klanten spillde ut colan på en sur gubbstrut!!! Han blev arg som fan. Och dränkte mig med Fanta. Och jag blev genast kissnördig. Elissabeth och Nike fortsatte att kolla på filmen. Medans jag och Helena skulle pissa. Eller rättare sagt jag skulle kissa och Helena skulle vänta på mig. Utanför toaletten. Jag skulle bajsa så Helena fick vänta i 1000-år. När jag kom ut sov Helena med tummen i munnen! Jag trodde såklart att hon var död eftersom hon hade tummen i munnen. Jag gjorde allt som jag kunde på Helena. Som första hjälpen och så. Sen när Helena vaknade såg hon att allt var svart.
- Vem släkte ljuset?? sa hon surt. Men efter en stund insåg hon att det var min rumpa i hennes ansikte. Hon reste sig upp så att jag flög 3-meter upp i luften. När vi var klara med vårt slagsmål så kom Nike och Elisabeth in. De sa att filmen var slut. Elisabeth sa att filmen var as bra men skulle vara 1000 gånger bättre om den hette : Det regnar kattmat. Nu kommer bilderna :



Jag är på Nikes gräsmatta i hennes rum.



Haha läppglans e fint :D



Vart tog läppglansen vägen??



JAG FLYGER!!



Gulliga jag. Vadå?? Det är bra att ha mycket självförtroende!!



I vagnen



Jag vill vara ifred!!!



Min bästa vän mimmi<33



Vem sa att katter inte kan släcka lampor?? Hehe lite hjälp från matte Nike.



WOW bra utsikt här ifrån.



Det är svårt att balansera på Nikes pinn-smala-ben.



GRR!!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sv: åh, tack så jätte mycket! :D

2010-02-05 @ 17:01:22
URL: http://smultronplutt.blogg.se/
Postat av: Korven-lorven

Okeej, det är liiiite konstigt att BARA lägga in bilder på era katter, mooooget -.-'

2010-02-06 @ 11:00:48
Postat av: Melissa

Det är faktiskt inte de som lägger in bilder, det är VI. Elisabeth o Melissa. Om du tycker att våran blogg är dålig eller konstig, så är det bara att trycka på en mysig och fin röd kryss i högra hörnet :)

2010-02-06 @ 18:05:51
Postat av: Elisabeth

Mm just det korven. Det är bara att hålla dina tankar för dig själv. Klaga på din egen blogg istället för våran.

2010-02-10 @ 19:15:05
URL: http://melissaxelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0