Gammelmatte ska sova här!!

♥ Nu har Nike haft datorn i 3 timmar!! Så jag snodde den från henne så jag kunde blogga lite!! <3

Nike och Helena var i frys igår men jag pallade inte följa med :O
Jack hoppar runt och STÖR!!! Det är typ hans största intresse!! Kan man inte få blogga ifred i dehära huset!!??!!

Nu kollar Marie (stormatte) och Birgitta (gammelmatte) på melodifestivalen, men jag orkar inte, har ju vart i stallet hela dagen med Nike... Saknar Helena idag, har ju inte sett henne sen igår!!! alldeles för länge sen!! Nu vill jag bara gå och softa lite men Nike har ju så stor rumpa så hon tar upp alla stolar, hela sängen och hela soffan :(

Elisabeth: Kära gud, varför var du tvungen att skapa Nike? hon är ju bara till besvär!
gud: tänk inte så min son, du  gör världen bättre för dig själv om dü tänker goda tankar
Elisabeth: jaja jag älskar ju Nike men kunde du inte skapat en Nike som inte var så egoistisk?? och: Jag är inte din son, jag är faktiskt en tjej!!
gud: Äsc, strunta i det, gå och titta på rosa pantern med Jack (lillhusse) och Nike nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0