haha Nike får inte gå till frys :D

Hej! Just nu sitter jag och retar Nike för hon får inte gå till fryshust och skata!! :D Vi är hos Helena nu och sen ska vi till Nike!! Nike ger mig inget godis, så det är rätt åt henne att hon inte får skata! snart kommer bilder om några minuter bara... det är bara Nike som har lite problem med USB-sladdar. Du vet hur Nike är, VÄLDIGT slarvig och så.... Men nu kommer Helena och hjälper henne med trasslet... Ja som sagt, bilderna kommer snart. Och nu vill jag hälsa särskilt till mina kära vänner Pixie och Zlatan!! (visst, jag och Pixie busar lite med varandra, men hallå det är ju bara på skoj) nu ska jag gå och leta godis som ängel-Helena har gömt. puss och fis sötisgris// Elisabeth ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0