kalas!!

♥♥Hej igen!! Snart kommer lite bilder men dem kommer efter några timmar så kolla in då!! Men iallafall... Nu har jag varit på kalas med Nike och Helena. De fick spela in en skiva och bli stylade. Sen blev de fotograferade. Det var lite trångt i Nikes väska så jag hoppade över till Helenas bigga väska som känns som ett hus (FÖR KATTER). Och när vi Gick var det bara Helena och Nike och deras vänner som fick godispåsar. Men inte jag :( Även om jag var me. I SMYG.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vet att inte alla gillar våran blogg. Men snälla, håll det för er själva. Vi katter har också känslor :D


/ Puss och kram gammal gran Elisabeth :P ♥

Kommentarer
Postat av: Zlatan

Miao på dig min sköna Melissa ((det är inge fel på Elisabhet)) Jag förstår dig vi katter har också känslor men det fattar ingen jag kan inte förklara för dig hur mycket god Tonfisk du luktar Miao grrr Love catt you. // Din för evigt Zlatan

2010-02-16 @ 13:15:38
URL: http://tillanmefrillan.blogg.se/
Postat av: Melissa

Haha vad gullig du e, Zlatan<33

2010-02-19 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0