måste soova....

Hejhej! Jag är jättetrött! Nike sitter och äter yogurt :( JAG VILL OCKSÅ HA!!! Det är ju faktiskt jag som ska ha yogurt! Det var ju inte direkt HON som var uppe hela natten och jagade flugor! Jack och Nelly (Nikes småsyskon) Sitter och tittar på tv! Jag får inte end komma upp i soffan! Ja, igår var det ju begravning för gammelhusse :( jag ville inte följa med men Nike berättade allt när hon kom hem. Helena ska till badhuset och bada snart. Men jag är inte avund för jag HATAR ju vatten. Man om bassängen var full av mat istället för vatten som är så blött, så skulle jag nog följa med... jaja kolla gärna in någon mer gång :) puss o vattenkran// £L!$@b€th YO ( De är inte en hemsida, det bara blev blått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0