Sorry... :/

Förlåt för att jag inta har bloggat på länge men jag har haft så mycket att göra. Här kommer lite bilder på mig och Elisabeth den här veckan.
Ps : mest på mig :P

Här kommer bilderna :



Veckans bästa bild!!<3



Vad va det som var så intressant nu igen??



Haha :P



Bebisen vilar i mina händer



Aoo kliv av från mig tjockis!!!



Vad finns där inne<3?



Vad glor jag på??<33



Typiskt fula Elisabeth!!<33



Kristall-Nike pussar mig<33!!



Diamant-Helena pussar mig, jag är populär!!!<33



Arga Elisabeth jagar mig!!!!! :O



 Sötis-Helena och Fulis-Elisabeth :D



Nu var alla bilder från den här veckan slut. Ha det så bra, god chockla<33
/Melissakissekatt<33


Kommentarer
Postat av: Josefina o pixie

söta bilder på melissa ;)

fick du ingen bild med jakob o melissa?

hahhhaa

kram från oss

2010-02-22 @ 16:41:25
Postat av: Elisabeth

hahaA. Jacob var så rädd så när han såg oss så kissade han på sig ;) så tyvärr blev han inte med på någon bild :(

2010-02-25 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0