JAG FÖRSÖKTE!!

Nu har jag försökt fixa frukost till Helena. Hon vaknade nyss och värkade inte bli så glad av den goda frukosten.
Helena : ASSÅ, varför är det oränsad fisk på pannkakan!!?? Och varför är det mjölk och jouse tillsammans som dricka!? USCH asså Melissa vad håller du på med??!!!!
Jag : Mjao mjao mjao majo mao mao mjao mjao mja mj mo mao!!!! Översättning : Jag försökte laga något gott till dig!! Men du blir arg. Så jävla taskigt!! JAG FÖRSÖKTE! Jag fräste åt Helena och gick till min säng. Nu saknade jag Nike, Jag står inte ut med Helena på morgonen. 1. Hon är väldigt dum, pannkakor med fisk som inte är rensad på är ju gott!! Iallafall fisken. Och jouse och mjölk tillsammans är ju också gott!! Iallafall mjölken. 2. Ni skulle spy om ni såg Helena på morgonen, Hon ser ut som en... jag finner inget ord för det. Jag letar efter ett ord som betyder besvärlig. Hoppas ni förstår. Jag kommer aldrig bli glad igen!!! Det är bestämt... Ja!!! Nu ska Helena lyssna på musik, hoppas hon tar min favoritlåt : Cat im a kitty cat, sök på den på youtube. Världens bästa låt!! Aja hejdå! / Puss och puss vilken ful buss! Melissa! :D

Kommentarer
Postat av: lorven korven :P

...............???

2010-03-07 @ 11:56:59
Postat av: Elisabeth

vad korven, vad är det för problem??? Kan du inte bara sluuuta??? OM DU TITTAR I HÖÖÖGRA HÖÖÖRNET LÄNGST UUUUPP SÅ FINNS DET ETT RÖTT KRYYYSS, KLICKAAA PÅÅÅ DEEET NUUUUUU!!!!!!!

2010-03-07 @ 11:59:56
URL: http://melissaxelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0