Miaoooooo

hejehej! snart ska Nike och Helena till kören! Det ska bli skönt utan dom!!! Jag tänkte sova lite men bloggen övervinner allt! Om ni undrar så åt jag just upp Nikes toffla.Melissa sitter brevid mig. Jag älskar di syrran;) Melissa typ är inte lika stor bloggnörd som mig men hon skriver ganska roliga saker när hon bloggar iallafall :D Jag mmåååååååste haaaaaaaaa fisksoooppa!!!!!!!!!!!!!! Nike är så snäll och ger mig massa skit!!! t.ex. strömming ( för nyttigt ) räkor ( för små ) lax ( för klumpiga ) m.m
okej okej jag ska vara glad för det jag får men hur ska jag va nöjd med de jag har näll alla andra verkar ha det bättre??? Om Pixie läser detta: du är en snäll hund! Om Zlatan läser detta: Jag gillar dig som vän! Om Morris läser detta: du är så gullig! puss och kram gammal gran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0