Nike måste vara på fritids :P

Heej!! Ni flesta har säkert sportlov nu, det har Nike och Helena också men, Nike och Helena också men, Nike FÅR inte vara hemma, hon måste vara på skolan med Anton Fjanton!!! ( Anton Fjanton är lärare) Själv är jag hemma och SLAPPAR!!! Fett soft... här är min dag idag:
1. vakna
2. somna om
3. leka lite
4. sova
5. vila (det är så ansträngande att sova)
6. busa lite med Melissa ( som hämnd för att hon förgiftade Helena imorse)
7. sova
8. vakna
9. ÄTA
10. sova
 japp, nä nu går jag och lägger mig puss puss pappas minibuss ;) // Elisabeth


Kommentarer
Postat av: julien

heeeej fin blog men jag förstår inte det där med papa s mini bus!

2010-03-02 @ 15:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0