Varför får inte katter månadspeng??

Hej!! Nike och Helena har nyss fått månadspeng, men inte JAG! Jag som kämpar så mycket med att hålla huset rent varje dag, och vad får jag tillbaka?? Jo jag blir tvungen att varamed på massa av löjliga foton!! Kan man inte få ligga på sin filt ifred och VILA lite i dethära huset??? Nej för så fort jag lägger mig ner så kommer Helena eller Nike med massor av mobiler och kamror och kidnappar mig!!!!!!!!!!!!!!!! Så här sur är jag nu:

 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGG!!!!!! Puss och kram Nike är duuum

Kommentarer
Postat av: Zlatan

2010-03-07 @ 13:29:45
Postat av: malin

hej fin blogg!

2010-03-09 @ 17:53:15
URL: http://limetjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0